wtorek, 25 lutego 2014

Rozdział 9.

-Zayn?
-Tak? - zapytał odwracając się do mnie. 
-Dlaczego?
-Co "Dlaczego?" Jaśniej, bo nie za bardzo rozumiem.
-Dlaczego najpierw się ze mną przespałeś, a potem zaprosiłeś na randkę, a na koniec widzę jak całujesz się z była dziewczyną. 
-Wiem, że to naprawdę dziwnie wygląda, ale to nie tak Diano-szepnął i podszedł do mnie bliżej, jednak nie pozwoliłam na to by nasza odległość się zmniejszyła, dlatego odsunęłam się od niego i zajęłam miejsce na łózku. 
-A jak Zayn? Wiem, że ty i ja to dwa różne światy, ale mogłeś ... 
-Tak. Ty i ja to dwa światy-przerwał mi wypowiedź upewniając mnie w tym, że jednak miałam racje. To nie mogło skończyć się happy endem. Tak bardzo chciałam, żeby zaprzeczył, ale jak zwykle to tylko moje głupie marzenia, złudzenia. 
-A...
Chciał coś jeszcze powiedzieć, ale uciszyłam go gestem ręki. 
-A dwa światy to nie dobre połączenie. Tak wiem. Masz racje Zayn. Zapomnij o tym. Uznajmy, że nigdy nie spaliśmy ze sobą i nikt, nigdy nie może się o tym dowiedzieć. 
-Diano. 
-Zayn, proszę cię wyjdź. Chcę zostać sama. Jestem zmęczona-szepnęłam tłumiąc w sobie łzy. Chłopk uszanował moją decyzję, bo po chwili zostałam sama w pomieszczeniu. 


. ~ ' OCZAMI LIAM'A ' ~ . 

-Oni ze sobą spali?-krzyknął Louis. 
-Cicho, bo każdy cię usłyszy. 
-Skąd to wiesz?-zapytał. 
-Poszedłem jej zanieść bluzkę, bo zostawiła ją w salonie. No wiesz tą do spania i niechcący usłyszałem rozmowę Zayn'a i Dian'y. 
-O cholera i co teraz?-zapytał. 
-Nie wiem, Nie mam bladego pojęcia. 
-Nie mogłeś wysłuchać ich rozmowy do końca?
-Gdybym został tam kilka sekund dłużej to by zapewne zauważyli-powiedziałem nieco poirytowany pytaniami przyjaciela. 
-To co teraz?
-Nie wiem, ale sądzę, że tych dwóch mają się ku sobie. Diana jest zazdrosna o Sarę-odpowiedziałem i zamikłem zastanawiając się co z tym dalej. 

. ~ ' OCZAMI ZAYN'A ' ~ .

Nie mogłem uwierzyć, że to usłyszałem, że Ona to powiedziała. Serio mam zapomnieć? Jest dla mnie ważna. Nie wykreślę tego od tak. Co to, to nie. 

. ~ ' OCZAMI DIANY ' ~ . 

Obudziłam się, gdy zegar wskazywał 9:00. Szybko wstałam z łóżka i pognałam do łazienki, gdzie wykonałam poranną toaletę, a potem zeszłam na dół skąd było słychać głośne śmiechy. 
-Ale tu wesoło-powiedziałam wchodząc do pomieszczenia zwanego kuchnią. 
-O Diana. Żałuj, że wczoraj nie widziałaś jak Sara dostała poduszką od Zayna. Cały czas mam z tego polewkę-mówił Niall dławiąc się gofrem, który właśnie był w jego ustach, 
-A potem na przeprosiny musiał ją całować-dodał Harry również się śmiejąc. 
Czyli ona go do tego zmusiała? Czamu ja nie wiedziałam tego szybciej. Jestem głupia. 
-A gdzie ona teraz jest?-zaciekawiłam się. 
-Pojechała wczoraj. Zayn ją wyprosił-wytłumaczył Liam stawiając kolejną porcję gofrów na stół. 
Nagle do kuchni wszedł zaspany mulat bez koszulki, w samuch bokserkach. Wyglądał nieziemską. A te jego tatuaże tylko dodawały mu uroku. 
-Zayn możemy pogadać?-zapytałam zestresowana. 
-Tak jasne. O co chodzi?
-Na osobności-dodałam i poczułam na sobie niemal palacy wzrok reszty towarzyszy. Wiedziałam, że byli ciekawi o co może mi chodzić, o czym chcę porozmawiać z ich kumplem. 
-Tak zgwałcę go-powiedziałam kiedy wychodziliśmy z kuchni. Przez moje usta przebłysnął delikatny uśmiech. 
Weszliśmy z chłopakiem do ogrodu i usiedliśmy na małej, drewnianej ławeczce przy morskim oczku. 
-O czym chciałaś porozmiawiać?-zapytał. 
-Chciałam cię przeprosić za wczoraj. Dowiedziałam się, że zostałeś zmuszony do pocałunku, bo ...
-Bo udeżyłem Sarę poduszką. Oczywiście niechcący. Tak było i to chciałem ci wytłumaczyć, ale mi nie pozwoliłaś. 
-Przepraszam-powiedziałam smutno. Wiedziałam, że teraz mogę żałować tego, że nie wysłuchałam go. To była najgorsza decyzja na całym świecie. 
-Już dobrze mała. Nie potrafie się na ciebie gniewać. Chodź tu do mnie-przyciągnął mnie do siebie i przytulił całując w czoło. Takie gesty ze strony chłopaka zawsze mi się podobały. 
-Mimo wszystko jeszcze raz przepraszam. Odwieziesz mnie do domu? Mama pewnie się martwi. 
-Nie dałaś jej znać? 
-Zapomniałam. To z wrażenia. 
Chłopak zaśmiał się i pokręcił głową. 
-Ubiorę się i możemy jechać zapominalska pani-wyszedł z ogrodu zostawiając mnie samą. Podążyłam do cholu, gdzie po chwili zjawił się Malik. Jak zwykle seksowny. 


______________________________

Mam nadzieję, że mnie nie zabijecie za nudny. 
Bardzo nudny? 
Jeśli tak to przepraszam, ale jestem chora i brak pomysłów wygrało. =( 

Za błedy przepraszam. 

35 komentarzy:

  1. Jaki nudny? Super!
    Tylko myślałam, że bd dłużej hmm obrażeni ;)
    Czekam na kolejny <3
    @TheAsiaShow_xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty myśli że jest nudy? Chyba przez tą chorobę coś ci się z głową zrobiło!xd xd
    Świetny !!!! Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jak dziewczyny powiedzialy wyzej wcale nie jest nuddny jest wspanialy idealny... dodawaj jak najszybciej next... zycze ci szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź nie ściemniaj rozdział jest mega zajebisty czekam na nexta weny i buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze że się ze sobą pogodzili :) A co do rozdziału prefekt daje 6 :) czekam na nast.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział. Czekam na kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział :D Fajnie, że wszystko się wyjaśniło i oni się pogodzili :D "Tak zgwałce go" Hahahaha xD To było świetne i jeszcze ten jej uśmiech jak to powiedziała. Z pewnością by to zrobiła xD Super! xD W ogóle ta dyskrecja Louisa... Jezu ja nie mogę z tego człowieka xD I tak sb czytam, oni wychodzą do ogrodu sb pogadać i w ogóle i nagle takie "STOP! Zayn wyszedł w samych bokserkach?!" I taka beka hahahaha xD No ale nic. Haha xD Ogólnie to super rozdział i bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam i czekam już na kolejny :)
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdział, czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie tam nudny! Świetny jest! Cieszę się, że Zayn i Diana sobie wszystko wyjaśnili, bardzo się cieszę :)
    czekam na kolejny, pozdrawiam Asiek:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nudny? Czemu tak uważasz? Moim zdaniem jest słodki i cudny. Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest nudny, jest bardzo fajny czekam na NEXT / Lexi :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział nie jest nudny, a świetny. Czekam z niecierpliwością na nexta i mam do cb prośbę. Jeśli będziesz zostawiać informacje o nowym rozdziale na moim blogu, to bardzo cie proszę zostaw ja w zakładce Spam, a nie pod rozdziałem. Po prostu chciałabym mieć porządek na blogu, zwłaszcza że po to stworzyłam tą zakładkę. Z góry dziękuję za ustosunkowanie się do mojej prośby i nie miej mi tego za złe ;) Pzdr i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! fajny rozdział ! :D czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  14. Super
    Wenny i do nn:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozdział jest genialny.Czekam na kolejny, życzę weny twórczej i zapraszam do siebie na :
    sport-aktywnosc-lifestyle.blogspot.com
    Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ani troche nie jest nudny ! Jest świetny ! ;) Życze weny i czekam na next ;)

    Natalie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! :) Czekam na kolejny. :) Oby nie zabrakło weny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten rozdział był świetny i nie pleć głupot :D

    OdpowiedzUsuń
  19. NUDNY?! ON JEST CUDOWNY <333333 pisz dalej jest świetnę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Uhuhuhuu zaczyna się dziać :D
    Genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kobieto, uzmysłów sobie, że nie chcę komentarzy o nowym rozdziale pod moimi postami na -jak podkreślam- moim blogu. Zaśmiecasz go tylko. Czytaj uważnie, to może w końcu zobaczysz, że istnieje taka zakładka jak SPAM, dla tego typu informacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ♥ :) Wpadniesz do mnie ? http://mezixeq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nie jest nudno, jest dobrze! lubię to ff, dobrze wiesz i podoba mi się w nim wszystkooo.;-** ! dawaj następny, szybciutko.

    u mnie nowy: http://we-have-got-a-bit-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj co ty gadasz że jest nudny? Pffff JEST WŁAŚNIE STRASZNIE CIEKAWY!
    Przyjemnie się czytało ;D
    Czekam na następny.
    Buziaki
    Patrycja!

    PS: serdecznie zapraszam na http://takeabreathandlivethedream.blogspot.com
    Zachęcam do wyrażenia opinii na jego temat!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jest nudny, nie zadawaj głupich pytań ;P
    Wracaj szybko do zdrowia :*
    Przepraszam, że komentuje dopiero teraz, ale brak czasu, na wielu blogach mam zaległości :(
    P.S. U mnie też nowy rozdział ;)
    http://revolt-zayn-malik-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jest nudny,nie rozumiem.
    Pocieszę Cię ,ze też jestem chora :CCC Mój nos i zatoki niedługo nie wytrzymają.Czekam na nexta.Fajnie się rozkręca opowiadanie ^^

    a tymczasem zapraszam do mnie na 5 rozdział z życia Sary i Dawida
    http://themoordeath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. On wcale nie jest nudny, jest po prostu genialny ♥♥♥ pisz dalej
    Zapraszam do mnie, może pokomentujesz?
    http://love-stories-sucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fenomen *-*
    Zapraszam do siebie. Zależy mi na twoim komentarzu ! :*****
    www.niebieskookiecudo.blogspot.com
    www.very-crazy-duo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybacz, że dopiero teraz, ale jakoś tak nie chciało mi się wcześniej komentować :) Rozdział świetny! Tyle akcji, a ty mówisz, że nudny, nochybanie! xde Czekam na kolejny i zapraszam do spamu, to dla mnie ważne :)
    xx
    @YourLittleBoo1

    OdpowiedzUsuń
  30. trochę króciutki, ale i tak super:)

    --------------------------------------------------------
    http://na-zawsze-razemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny idę czytać kolejny. :') xx
    http://she-is-different.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo... Nie powiadomiła mamy... Nie ładnie! Przeczówam, że jaj rodzicielka teraz się na nią żuci, jak tylko przekroczy próg domu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
To dla mnie wiele znaczy .xx