poniedziałek, 10 lutego 2014

Rozdział 7.

"Wiesz, ja i Diana jesteśmy razem" 
Te słowa ciągle krążyły w mojej głowie, słyszałam je w uszach tak jakbym miała włączone radyjko i właśnie się zacięło powtarzając ciągle jedne i te same zdanie.
Zatkały mnie słowa chłopaka, bo przecież my się nawet dobrze nie znamy. 

-Żartowałem. Znam tylko jej imię-sprostował po chwili Louis i zaśmiał się. 
Przysięgam, że przed chwilę Zayn odetchnął tak jakby mu spadł kamień z serca. Przypadek? 
-Mi też miło, że cię widzę Louis-zaśmiałam się. 
-A może przedstawisz nam swoją towarzyszkę co?-odezwał się chłopak z mopem na głowie. Tak, wiem jak on ma na imię, ale te jego loczki, ułożenie. Bardzo stylowy mop, a w ogóle to jestem bardzo zdziwiona, że wokół mojej osoby jest tyle szumu, a Sarę ignorują. Tak jakby jej w ogóle tu nie było. 
-To jest Diana-powiedział mulat. 
-A to jest Harry, Liam, Niall i oczywiście dobrze ci znany Louis-przedstawił mi ich Malik, chociaż nie musiał, bo przecież uwielbiam ich zespół. A w ogóle przysięgam, że ostatniego osobnika przedstawił tak jakby z sarkazmem. Bardzo ciekawe o co mu chodzi. 
-Miło mi chłopaki-podaliśmy sobie dłonie w geście przywitania. 
Chwilę później siedzieliśmy już na jasnej, wygodnej kanapie w salonie i rozmawialiśmy na różne tematy, ale przede wszystkim o mnie. Chcieli wiedzieć po prostu wszystko, a Harry to nawet dwa razy pytał się o rozmiar moich majtek i stanika. Myślałam, że dostanie z poduszki, ale się powstrzymałam. Potem to już były tylko wspomnienia Sary i Zayna, oraz ich cudownej miłości do siebie za dawnych czasów. Mogli sobie darować. 


. ~ ' OCZAMI SARY ' ~ . 

Nienawidzę tej małpy. Przez nią mój plan może nie wypalić. Nie pozwolę jej zabrać mojego Zayn'a. Po moim trupie. Jeśli coś pójdzie nie tak zabiję ją. 
Gdyby nie ona to ja była bym w centrum uwagi, a tak jest inaczej. Na odwrót. 
-Chłopaki jest już późno mogła bym zostać na noc?-zapytałam uśmiechając się do mulata najsłodziej jak tylko umiałam. Nigdy nie umiał odmówić przez mój urok. 
-Pewnie. Jeśli chłopaki się zgodzą-powiedział, a oni tylko coś mruknęli na zgodę. 
-Ja nie mogę zostać. Muszę wracać do domu-odezwał się ten pasztet, jakby kogoś to w ogóle interesowało, bo mnie akurat nie. Niech idzie w cholerę. Nikt jej tu nie chce. 
-Szkoda, to do zobaczenia-powiedziałam od razu uśmiechając się sztucznie. 
-O nie mała-powiedział Tomlinson. 
-Zadzwoń do mamy i powiedz, że jutro wrócisz i, że nic ci nie jest-powiedział, a raczej rozkazał jej Malik, a ona co? Ona po prostu się zgodziła bez długiego namawiania.
Ta zajebiście. Ona ma do niego słabość. Musze na nią uważać. Będę ją miała na oku. 

. ~ ' OCZAMI DIANY ' ~ . 

Nie chciałam za bardzo zostać, bo przecież nie znam ich., ale ten seksowny ton głosu Malika. Jego wzrok. A co jeśli mi coś zrobią?
Jezu dziewczyno jakie ty masz myśli. Tak pewnie cię zgwałcą i rzucą gdzieś w krzaki. Muszę się zastanowić na drugi raz o czym myślę. 
-Tylko w czym ja mam spać?
-Dam ci swoją bluzkę. Chodź-powiedział Louis. 
-A ja?-zapytała Sara. 
-Co ty? Nie mam dla ciebie koszuli. Przykro mi-wzruszyłam ramionami obojętnie i ruszyliśmy jak się okazało później do jego sypialni. Wiedziałam, że pomiędzy nim, a tą laską nie ma dobrych relacji i muszę się dowiedzieć o co tu we wszystkim chodzi, jednak kiedy chłopak mi o wszystkim opowiedział żałowałam, że w ogóle o to zapytałam. Było widać, że to nie jest proste dla niego jak i dla reszty. 
-A co z Zaynem?
-A co ma z nim być?
-Czy on...
-Wybaczył jej to niby, ale tak naprawdę nie mam pojęcia. 
-Rozumiem-odpowiedziałam i utkwiłam wzrok w bluzce, którą otrzymałam. 

 

-Diana?
-Tak?-szepnęłam. 
-Czy ty i Zayn. To znaczy...czujesz coś do niego? Łączy was coś?
-Co? Nie. Ja nie wiem. To znaczy...Eh. Nie rozmawiajmy o tym-wydusiłam z siebie zestresowana. Nie chciałam o tym rozmawiać. Nie teraz i na pewno nie z jego przyjacielem. 

. ~ OCZAMI LOUIS'A ~ . 

Wyglądała słodko kiedy się tak jąkała i chyba nawet zarumieniła się. 
Po jej słowach nawet głupi by wywnioskował, że czuje coś do mojego przyjaciela,a on do niej, bo nawet w chwili kiedy żartowałem, że jest moją dziewczyną to Zayn dziwnie się zachowywał. Tak ich do siebie ciągnie, ale żadne nie umie zrobić pierwszego kroku. 
Nie wiem jeszcze jak, ale już ja się postaram o to, żeby go zrobili. 
A Diana nie powinna się przejmować Sarą. Malik na pewno do niej nie wróci. Nie po tym co mu zrobiła, nam wszystkim zrobiła. Jak można zabawiać się ze swoim chłopakiem i jego kumplami i to w taki sposób, że nikt o tym nie wie. A poza tym nikt nie lubi tej laski. Sprawia same kłopoty, więc każdy będzie za planem Ziana. Tak właśnie nazwę ten plan. A czemu Ziana? Bo Zayn "Z" i Diana "iana". Już wujek Lou się o to postara. 
Kiedy dziewczyna już miała koszulkę w rękach zeszliśmy na dół do salonu i od razu "uderzył" mnie w twarz szok jaki tam zobaczyłem. Dziewczyna zapewne była w nie mniejszym szoku niż jak, bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że Malik całował się z Sarą. Czy go do reszty pojebało? 

______________________________________

Tadam :** .xx
Do dupy? ... xd 

Przepraszam za wszelkie błędy. 
Czekam na komentarze. 
Od ilości komentarzy i czasu ich dodania zależy kiedy dodam kolejny rozdział. 

Więc:

CZYTASZ? = SKOMENTUJ ! 
.xx

Do następnego .xx ♥

38 komentarzy:

  1. Suuuper czekam na kolejny rozdział c: Pozdro stała czytelniczka bloga ~Wiki~

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita czekam na next!!!
    Zapraszam do mnie;
    http://today-tomorrow-always019.blogspot.com/

    Love yaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest Niesamowite !!! Czekam na next ♥ Jestę Jakaś nieogarnięta, zaczynam Mieć sny z 1D i wgl .. Ja chyba muszę iść do psychologa, a co do rozdziału to Super , ekstra , niesamowity i w ogóle Zajefajny :D Buziaki i weny życzę :) :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo w dupe.. czekam na next !!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. kurwa nie no bez kitu przelizał sie z nią!? jezu...
    rozdział zajebisty ;p
    czekam na nexta weny i buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurwa! Zayn przestań robić glonojada na ryju tej suki!
    Hahah xD

    No, w tym rozdziale pozostawiłaś wiele niewiadomych, bo o czymś było wspomniane, ale nie wyjaśnione, więc pobudziłaś trochę moją wyobraźnię :D
    Ta cała Sara pewnie zabawiała się z każdym za ich plecami. Ściera!
    Nawet imię mi się kojarzy z dziwką!
    @justynast456

    P.S. Jeśli jesteś zainteresowana, pojawił się nowy rozdział:
    revolt-zayn-malik-ff.blogspot.com
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Louis... Louis... Ty to zawsze wiesz co powiedzieć. ja ja go kocham! Jest on najlepszym bohaterem według mnie.
    W tamtym rozdziale byłam w szoku z jego słów, a teraz chcę mi sie po prostu śmiać. Ale on miły normalnie. A Zaynowi przyłożyłabym z całej siły w tą piękna jego twarzyczkę. Jak tak można postępować jak on i jeszcze całować się z tą całą Sarą. A Harry... Co z niego za zboczuch. Nie mogę się doczekać nowego rozdziału.
    Wiem, że się rozpisałam, ale ja tak uwielbią twój blog. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg. To Lou bd swatką! *________*
    O cholera, zabić tą sukę Sarę! :(
    Czekam na kolejny xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział. Z niecierpliwością czekam na nexta :) Oby Louis coś wymyślił i Zayn i Diana zostali parą. Chociaż ta cala Sara skomplikowała sprawę. Ciekawe jak to się wyjaśni. Weny życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Jestem stała czytelniczką bloga i musze przyznać, że ten rozdział jest najlepszy. Czekam na nastepny :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały rozdział jest BOSKI! Wszystko szło w dobrą stronę, a tutaj Zayn całuje się z Sarą!
    Zayn i Diana muszą być razem..
    Trzymam nadzieję, że wujek Lou coś wymyśli xx
    Życzę weny ;*

    http://i-am-lost-without-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie lubię tej całej Sary. Fałszywa niunia! A Malik to chyba trochę nie myśli trzeźwo. Normalnie końcówka wgięła mnie w łóżko :D Mam nadzieję, że Diana i Zaym będą razem, chociaż Louis też do niej pasuje, ciekawe co będzie dalej, jestem taka ciekawa :) Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej.
    Przepraszam, że dopiero teraz :)
    Rozdział jest mega skjfkss cudowny!
    Już myślałam, że serio Lou i Diana haha :D
    Ta Saraaa... Nie lubię jej :( Mam nadzieję, że Zayn zmądrzeje i będzie z Dianą.
    Chociaż nie wiem czy Diana będzie chciała po tym co zobaczyła :O Pewnie zawsze Zayn będzie miał słabość do Sary.
    No dobra. Świetny rozdział!
    Czekam na następny rozdział <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej nie w tym momencie... Czemu? a co do rozdziały, to słowa perfekcyjnie to za mało powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ! Ciekawe kim jest Sara ? na pewno się dowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. asnajdhskjdskajnjksfkjsbfkjbsdhsbafjksf
    ^tak, wiem, moje kreatywne komentarze, ale tego nie da się tak po prostu napisać... *u*
    czekam na kolejny.
    i muszę Ci powiedzieć, że masz talent do zakończeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buahaha ! Wujek Louis swatka XD
    ale serio XD napisz szybko kolejną część bo jesteśmy ciekawe co dalej :)
    Czemu Malik całował się z Sarą :/ ?
    Nie lubimy jej XD fałszywa żmija i tyle :P
    napisz szybko kolejny rozdziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Suuper !! :)
    ,,WUJEK LOUIS" :)
    Nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lou mnie rozwalił ;d
    Super rozdział, naprawdę. Czemu Zayn miział się z Sarą? Skoro ma lizać się z nieodpowiednimi lalami, to ja jestem chętna! Czekam ;d
    Super rozdział.
    Zapraszam do mnie na JT, na rozdział XVII - na małą rocznicę bloga :)
    Buziaki,
    Isiia.

    + http://just-trust-isiia999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahahhahahah wujek Louis hahah <3
    Genialny szybko dawaj NN :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech sara zniknie z ich życia plossseeee / Lexie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko było ładnie, pięknie i na koniec dupa ;(
    Oczywiście świetny rozdział, czekam na następny !

    OdpowiedzUsuń
  24. Dalej!!!!!!!!!!!!!! :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej boskie pisz szybko ;D
    Kurde mam małe zaległości ;c
    zapraszam do mnie ;D
    http://ostatniechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Lou zawsze idealnie dobiera słowa XDD kocham takiego Harry'ego! w ogóle go kocham, bez względu na wszystko, haha! : o trzymam kciuki za Lou, niech bawi się w swatkę i niech mu coś z tego wyjdzie! mam nadzieję, że w następnym rozdziale dowiem się czegoś więcej o Maliku i Dianie! ;-D
    buziak, Miś! ;-*
    u mnie nowy we-have-got-a-bit-of-love.blogspot.com/ :*!

    OdpowiedzUsuń
  27. O ja ! Nie moge ! Że Zayn całował się z Sarą . Nie lubie tej Sary nienawidze . Diana ma być z Zaynem ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również nie przepadam za tą całą Sarą :/ A wgl to super blog! Odkryłam Cię tydzień temu.Super piszesz (y)

    a tak wgl to też mnie naszło na pisanie opowiadań może wpadniecie i pozostawicie po sobie szczere komentarze? Błagam, potrzebuję motywacji :*

    http://themoordeath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe! Mam nadzieję, że się nie gniewasz, ze dopiero teraz komentuję, ale wiesz... a poza tym S-U-P-E-R!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ! Znalazłam dzisiaj ywojego blaga i jest świetny ! ;) Czekam na next ! ;)

    Natalie ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeżeli jeszcze raz napiszesz "do dupy" lub coś podobnego pod rozdziałem, to nie wiem co Ci normalnie zrobię! ; p
    Rozdział świetny, z każdym kolejnym słowem, nowym rozdziałem coraz bardziej zagłębiam się w historię bohaterów i przywiązuję się do nich! ; )
    Zayn i Sara..ughh..nie mogę ich razem ścierpieć...on będzie z Dianą..prawda? Proszę, powiedz, że mam rację! ; )
    Czekam na nowy rozdział i życzę ci dużo weny i zdrowia, abyś miała siły pisać kolejne rozdziały. ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ciekawa tego wujka Lou ^^ Ogółem kocham, kocham, kocham (...) kocham twój sposób pisania :***

    Marti xoxox

    OdpowiedzUsuń
  33. Trochę się poplątało, bo najpierw przespał się z Dianą, a teraz całował się z tą pustą laską... No cóż, aby dowiedzieć się więcej lecę czytać dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. OMG! Całuje się z tą szmatą ? Nie! :( Rozdział zajebisty! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. swietne polecam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
To dla mnie wiele znaczy .xx