piątek, 3 stycznia 2014

Prolog

"Nie wiem ile jeszcze wytrzymam w tym domu. 
Nie potrafię udawać, że jest dobrze, bo nie jest.
Codzienne spoglądanie na niego sprawia mi okropny ból.
Wiem, że kiedyś wybuchnę. Moje jakże piękne życie zmienia się w prawdziwą, szarą rzeczywistość. Całe szczęście w jednej sekundzie prysnęło jak bańka mydlana i wątpię, żeby kiedykolwiek wróciło". 

Brunetka ze łzami w oczach zamknęła swój pamiętnik, w którym opisywała całe swoje życie i schowała go głęboko do szuflady, by nikt nie mógł go znaleźć w stercie rzeczy. Podeszła do jakże wielkiego lustra stojącego w jej pokoju i poprawiła makijaż, by rodzice nie domyślili się, że coś się stało. Nie była jeszcze gotowa by zmierzyć się z prawdą, by pogodzić się z jakże okrutna tajemnicą swojego ojca, ale wiedziała, że przyjdzie czas, że będzie musiała wszystko wyjawić i być może zniszczy z pozoru piękna i szczęśliwą rodzinę. Jak potoczą się losy Diany Emily Donovan? Czy przeciętna nastolatka zniszczy rodzinę? Pozna miłość? Będzie szczęśliwa? Czy może wprost przeciwnie?
Te pytania zostawiam bez odpowiedzi.
Jeśli chcecie się tego dowiedzieć zapraszam do opowiadania  o One Direction i Dianą Emily Donovan w roli głównej.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A więc prolog mam już za sobą.
jest to wstęp do opowiadania.
Nie wiem jeszcze kiedy, ale rozdziały w najbliższym czasie się pojawią.

Liczę na wasze szczere komentarze, bo chcę zobaczyć czy warto mi jest zaczynać tą historię.

Jeśli ktoś chce być informowany to proszę mi dać znać, a w zakładce "informowani" wpiszę link waszego bloga. 

29 komentarzy:

  1. Hmm... prolog mi się bardzo spodobał. Ciekawa jestem jakie będzie całe opowiadanie. Mam nadzieję, że będzie świetne tak jak twoje inne blogi. Dodam się jako obserwator i czekam na nexta :) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz na blogu


    youjustmustbelieve.blogspot.com


    prolog jest dosyć krótki, przez co czuje niedosyt, ale to "Codzienne spoglądanie na niego sprawia mi okropny ból." mnie bardzo zaciekawiło. czekam x

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog krótki ale fajny :)
    Czekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc prolog jest taki sobie i wygląda mi to na kolejną historię z serii "ona ma takie straszne życie i jest taka poszkodowana,a potem poznaje One Direcion i czy ich miłość przetrwa, i och, ach." Gramatyka też nie jest na najwyższym poziomie, bo np. zdanie "Podeszła do jakże wielkiego lustra (...) " źle brzmi. Określenie "jakże wielkie" w odniesieniu do lustra nie pasuje. Może czepiam się szczegółów, no ale... Ogólnie fabuła zapowiada się na zbyt oklepaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sczerą opinię.
      Muszę jednak powiedzieć, że nie będzie tak jak napisałaś. Tutaj nie chodzi o jej okropne życie, tylko, że swoją decyzją zniszczy szczęscie swojej ukochanej rodzicielki.
      Mimo wszystko dziękuję za szczerość.

      Usuń
  5. Zrobiłaś bardzo ciekawy prolog, zatem czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prolog nie za wiele mówi i wydaje mi sie, że raczej w prologu nie pisze się takich rzeczy: ,,Jak potoczą się losy Diany Emily Donovan? Czy przeciętna nastolatka zniszczy rodzinę? Pozna miłość? Będzie szczęśliwa? Czy może wprost przeciwnie?
    Te pytania zostawiam bez odpowiedzi.
    Jeśli chcecie się tego dowiedzieć zapraszam do opowiadania o One Direction i Dianą Emily Donovan w roli głównej.''. To bardziej pasuje chyba na zapowiedź, ale mimo tego czekam z niecierliwością na jedynke i zapraszam do mnie: i-need-friend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze? Fajnie się zapowiada. Ciekawi bardzo tajemnica tego, że niby może popsuć rodzinę. Bardzo fajny styl pisania. Można to już zauważyć po samym, krótkim prologu. Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział :3 i proszę być informowana: http://nobody-said-it-was.blogspot.com
    Prosiłaś, także abym cię poinformowała jak będzie nowy rozdział. Tak więc jest już i serdecznie zapraszam. A jeśli spodobał ci się ten blog to zapraszam na drugiego: http://www.marzenia-one-direction.blogspot.com/

    Pozdrawiam :*

    Asiek <3333

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawie i nie mogę się doczekać nexta. Jestem taka ciekawa co będzie dalej i jaką wymyśliłaś historię. Pisz i informuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prolog bardzo ciekawy, z chęcią będę czytać rozdziały :)
    Weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, ciekawie się zaczyna < 3 Sekret? Czekam na rozdział i życzę duuuuużo weny < 3

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczyna się bardzo ciekawie :D
    Na pewno będę czytać!
    Ciekawi mnie w kim się zakocha...
    Hmmm...
    Hazziątko? Może Horanek? Loui? Zayan? Czy pan Payn?
    Dobra czekam!..
    Alex <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczyna się fajnie :D A tak przy okzji nominowałam cię do Versatile Blogger Award więcej u mnie.
    http://wikus001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny prolog. Nauczyłam się nie oceniać blogów po prologach. Mogę, więc powiedzieć że zapowiada się fajnie. Nie wiem co dokładnie ma na myśli główna bohaterka. Jestem ciekawa, więc jak potoczą się jej losy. Nie zawiodę się na pewno.
    Czekam ♥

    ¦ http://uwierzmimimowszystko.blogspot.com/
    ¦ http://ostatni-wdech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Twój blog do Libster Awards. :p Więcej informacji u mnie: http://odprzypadkudomilosci-harrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzałam na twojego bloga i zauwaylam, że mój link jednak jest w The Versatille Bloger awards, więc u siebie w tej zakladce dodam. :*

      Usuń
  15. Podoba mi się prolog jest bardzo ciekawy i za razem tajemniczy
    ;D
    zapraszam do mnie
    http://ostatniechwile.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Award i Versatile Blogger Award! <3
    Szczegóły znajdziesz tu:
    http://causeyoureeverythingtome.blogspot.com/p/liebster-awards.html
    Oraz tu:
    http://causeyoureeverythingtome.blogspot.com/p/versalite.html

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w szoku, że to już kolejna nominacja zaledwie po prologu.
      Dziękuję.

      Usuń
  17. Świetny prolog. Już po takim krótkim tekście widać, że wiesz jak powinno pisać się takie rzeczy ;) Czekam na 1 rozdział ;D

    Jak masz czas to proszę wpadnij do mnie <3
    http://blackniallhoran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Prolog bardzo mi się spodobał. Jestem pewna, że będę czytała to opowiadanie.Dziękuję za komentarz u mnie jeszcze dziś dodam nowy rozdział;) Pozdrawiam;***

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć ♥ Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Bloger Award .Gratuluje :) Więcej szczegółów na moim blogu.Zapraszam i pozdrawiam :)
    http://usmiechpelensmutku.blogspot.com/2014/01/the-versatile-bloger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalne jak na prolog. Nareszcie ktoś zrobił to w takim wydaniu i bardzo Cię za to szanuje. :))) Nie mogę doczekać się dalszego ciągu. <3

    Wpadnij też do mnie.
    Zapraszam: http://compleks-niallhoran-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Omomom *.* Nie mogę się doczekać 1 rozdziału. Zapowiada się ciekawie =3 I dziękuje za kom na moim blogu http://histryofmylife1d.blogspot.com/2013/12/rozdzia-4.html#comment-form Dzięki Tobie miałam podjar przez kilka godzin. xoxox

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapowiada się ciekawie. Fragment pisany kursywą wyparł na mnie nie lada zaskoczenie. Bohaterka ma piękne imię - Diana. Podejrzewam, że ojciec ma drugą rodzinę na boku czy coś ;p
    Czekam na rozwinięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł, idę czytać dalej :)
    @TheAsiaShow_xx
    Ps. Napisz do mnie na tt, żebym wiedziała Twój nick, bo czytałaś moje ff i nie wiem, jak.Cię informować x ( www.gonna-live-my-own-life.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  24. Uuuuu! Zaczyna się fajnie. Robisz fantastyczne prologi. Zazwyczaj najpierw czytam prolog, by dowiedzieć się, czy opowiadanie jest warte przeczytania. Jak mi się nie spodoba, to zostawiam bez komentarza i nie czytam dalej. Twój prolog jest super i po prostu muszę przeczytać dalszą część, bo strasznie mnie zaciekawiłaś. :) Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda że niema obrazków bohaterów, ale boski blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
To dla mnie wiele znaczy .xx