sobota, 21 czerwca 2014

Rozdział 21.

"Minął już miesiąc od smierci mamy, a ja nadal nie umiem się z tym pogodzić. 
Nie wierzę, że nie ma jej wśród mnie, nie da mi żadnych rad na temat gotowania, bądź też innych rzeczy. 
Brakuje mi jej i to bardzo. 
Z dnia na dzień tęsknię coraz bardziej. Nie wiem ile jeszcze wytrzymam, ale wiem jedno. 
Muszę się wziąć w garść, bo to się dla mnie źle skończy. 
Muszę dać radę. Wokół mnie jest kilka osób na które z pewnością mogę liczyć. 
Boże proszę daj mi na to wszystko siły. "

Notatkę w moim notatniku przerwało głośne pykanie. 
Zamknęłam okładkę pamiętnika i schowałam go w odpowiednie miejsce, by nikt nie umiał go znaleźć. Nie chciałam by ktoś znał moje sekrety, 
-Proszę-powiedziałam poprawiając się na łóżku. 
Spojrzałam na drzwi i ujrzałam głowę ojca wychylającą się zza drzwi. 
-Mogę? Przyniosłem ci coś do jedzenia-wskazał na tacę, która trzymał w rękach. 
-Tak, proszę wejdź, ale nie jestem głodna-powiedziałam. 
-Powinnaś coś zjeść. Ciągle siedzisz tutaj zamknięta i nic niemal nie jesz martwie się o ciebie. 
-Nie potrzebnie. Nic mi nie jest.  
Zauważyłam, że ojciec wzdycha i odkłada tacę na szafkę, a potem kieruje się do wyjścia. 
-Tato przepraszam. Zaczekaj. Możemy porozmawiać?-zapytałam. 
-Tak oczywiście. 

. ~ ' OCZAMI DANIELA '  ~ .

Wiedziałem, że kiedyś to się musiało stać. Będę musiał porozmawiać z córką. 
Obiecałem jej to i chcę dotrzymać słowa. 
Z tonu jej głosu wywnioskowałem, że chyba nie będzie to zbyt miła rozmowa. Na pewno poważna i szczera, ale opowiem wszystko. Nawet te najgorsze rzeczy, których się obawiam jeśli chodzi o Marię. Jestem mężczyzna i musze dać radę. Teraz mam tylko je dwie. Nie chcę je stracić. 
-Tato. Dlaczego to właściwie nam zrobiłeś?-usłyszałem z ust dziewczyny pytanie.
-Posłuchaj-zacząłem niepewnie i potarłem dłonią o kark. 
-Chcę byś wiedziała, że ja i mama bardzo cię kochaliśmy i tak zawsze będzie. 
-Tak wiem-powiedziała. 
-Ale pomiędzy nami przestało się układać. Pamiętasz mieliśmy taki okres, w ktorym ciągle się kłóciliśmy. Niemal doszło do rozwodu. Wtedy właśnie pojawiła się Maria. 
spowodowała, że znowu zacząłem się uśmiechać i inaczej patrzeć na życie, ale nigdy nie zapomniałem o tobie-powiedziałem. 
-Ale o mamie zapomniałeś. 
-To nie tak kochanie. 
-A jak?-usłyszałem niemal płaczliwy krzyk. 
-Był firmowy bankiet. Wypiłem za dużo i ... 
-zdradziłeś mamę-dokończyła za mnie, a ja tylko pokiwałem głową. 
-Nie chciałem tego, ale potem przekonałem się, że Maria to naprawdę wyjątkowa kobieta. Taka jak kiedyś była twoja mama. To własnie mnie do niej przyciągnęło. Po wielu latach Annie zmieniła się. Była inna, nie raz chłodna. Potem oczywiście poprawiło się, ale moje uczucia zmieniły się. Przepraszam cię za wszystko. Nie chciałem by tak wyszło. chcę byś była szczęśliwa. Byś miała wszystko włącznie z ojcem, któremu możesz ufać. 
-Tato...przepraszam. 
-Nie masz za co. To ja za wszystko przepraszam. 
-Mam. za to jak cię traktowałam. Powinnam cię najpierw wysłuchać, a ja od razu na ciebie naskoczyłam. 
-Nie dziwie się. Rozumiem kochanie-przytuliłem płaczącą córkę i ucałowałem czule jej czoło. 
-Kocham cię i pamiętaj, że zawsze będziesz moim oczkiem w głowie. 
-Ja ciebie też tato-odpowiedziała i niemal spadł mi kamień z serca. 
-Zjedz coś proszę-powiedziałem, a ona tylko pokiwała głową. Podniosłem się i ruszyłem do wyjścia. 
-Tato?
-Tak?-zapytałem. 
-Chętnie poznam Marię, a co do Zayna. Nie jestem z nim-odpowiedziała. 
-Naprawdę ?
-Tak. Poźniej ustalimy jaką kolację. 

. ~ ' OCZAMI DIANY ' ~ . 

Byłam w szoku po wyznaniu ojca, ale cieszę się, że nasza rozmowa dobiegła do końca. 
jestem szczęśliwa, że wszystko sobie wyjaśniliśmy i naprawdę chętnie poznam Marię. 
Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze. Postaram się zaakceptować tą sytuację. 
Słysząc dźwięk wiadomści wzięłam do ręki telefon przykładając palec do ekranu. 

Zayn: Spotkamy się?

Ja: Tak. Chętnie. 

Zayn: To wpadnę po ciebie o 18. 
Pa skarbie. 

Cieszyłam się, że Zayn się odezwał. Nawet zwykłym sms'em poprawił mi humor. 
Już nie mogę doczekać się spotkania. 

____________________

I jak. 
Kochani. Już niedługo koniec tego opowiadania. 
Jeszcze tylko kilka rozdziałów. 

21 komentarzy:

  1. Nie, nie i jeszcze raz nie. Nie możesz zakończyć! Co będę czytać, kiedy zaczną się wakacje? Twoje opowiadanie jest inne od wszytkich i takie ciekawe, że czekam na nexty jął cholera.
    Weny życzę :*
    No i świetny rozdział, jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Next, next i to szybko nie jutro ale dziś pisz już teraz*.* Plooossse *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto czy ja dobrze słyszę ? Ty chcesz przerwać to cudowne opowiadanie ????? Babo ogarnij się i pisz dalej :D A co do rozdziału to extra <3 / Aga :) xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko nie to. Wiedziałam , ze to kiedyś nastąpi. :(( KONIEC! No, ale może napiszesz jeszcze coś kiedyś??

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniec?! No nie żartuj! To nie może być koniec! Nie możesz tego zrobić!
    Nigdy nie polubię ojca Diany. Frajer.
    Na moim blogu pojawił się nowy rozdział, więc jakbyś chciała przeczytać to zapraszam: http://i-am-only-a-crack.blogspot.com/2014/06/rozdzia-7.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mojego bloga o One DIrection :) http://don-not-forget-where-you-belong.blogspot.com Może się spodoba. Przepraszam za spam :)♥ + zapraszam do komentowania. :) Bardzo mi zależy na opiniach, bo nie wiem czy opłaca się to dalej ciągnąć :)♥ Udanego weekendu ;*

      Usuń
  6. Nie tylko nie koniec! Protestuję!
    Cieszę się, że Diana porozmawiała z ojcem.
    Rozdział świetny, czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mojego bloga o One DIrection :) http://don-not-forget-where-you-belong.blogspot.com Może się spodoba. Przepraszam za spam :)♥ + zapraszam do komentowania. :) Bardzo mi zależy na opiniach, bo nie wiem czy opłaca się to dalej ciągnąć :)♥ Udanego weekendu ;*

      Usuń
  7. Na prawdę koniec? To tak szybko minęło:( Mam tylko nadzieje, ze masz w planach kolejne opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdzial mam nadzieje ze wszystko skonczy sie happy end-em czekam na kolejny z niecierpliwosciom

    zaparaszam do siebie nastolatka13567.blogsopd.com również o 1D

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz koniec niedlugo?
    Nie :((
    Moze jakas 2.czesc? :)
    Naprawde fajnie i ciekawie piszesz xx
    @TheAsiaShow_xx

    OdpowiedzUsuń
  10. KONIEC OPOWIADANIA?! AGFDHKZJBHHJBXHVGBFV BND VHZ CO?! To opowiadanie to moje ŻYCIE! :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniec? Już? Nieee... Za szybko :c A może 2 część? Nie zawsze wyrobię się żeby skomentować, ale wiedz, że czytam :)
    Mam nadzieję, że jednak pomyślisz nad 2 częścią :)
    Pozdrawiam :)
    @LoveWithHarold
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział. Szkoda, że niedługo koniec. Czekam na nexta. Pzdr i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że niedługo koniec :( . Rozdział świetny , będzię kolejne opowiadanie ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę nie kończ tego opowiadania. :(
    A rozdział wspaniały :) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny rozdział to nie moze sie w zkonczyc
    zapraszam do mnie
    theeternalkids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie prosze nie koń opowiadania dopiero dzisiaj weszłam na twój blog ale od razu mi się spodobał czekam na następne rozdziały i licze będzie ich dużo więcej.

    OdpowiedzUsuń
  17. http://czerwonych-ust.blogspot.com/
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
To dla mnie wiele znaczy .xx