poniedziałek, 24 marca 2014

Rozdział 12.

Jestem troszkę zawiedziona, bo coraz mniej osób czyta mojego bloga. 
Moja motywacja spadła i jest mi przykro, ale dziękuję wszystkim tym, którzy komentują mojego bloga. 
Kocham Was < 3 

_______________________________________

Nacisnęłam na link prowadzący do artykułu o Zaynie i Sarze.
Zaczęłam czytać.


"Zayn Malik znowu szczęśliwy u boku
byłej dziewczyny, a raczej obecnej "
"Kilka dni temu widzieliśmy jak Zayn Malik czule
przytula się z Sarą Dixon. Nie szczędzili sobie czułości.
Jeszcze niedawno członek słynnego zespołu One direction
był ponury, jednak po pojawieniu się Panny Dixon odżył.
Dziś potwierdzili swój związek. Sara dwukrotnie mówiła:
"Jestem z Zaynem szczęśliwa".
Czyżby to cos poważnego?

Zjechałam na dół i ujrzałam ich zdjęcie.


Poczułam jak wzbiera we mnie złość i smutek zarazem. Po policzkach spłynęły mi słone łzy bólu, które momentalnie otarłam. Okłamał mnie. Jak mógł to zrobić? Czyli jestem dla niego nikim. Dziewczyna do przelecenia. Jestem pewna, że nawet jej nie powiedział o naszej wspólnej nocce. Że spal z kimś takim jak ja. faceci są do bani.
Każdy taki sam. Westchnęłam i zamknęłam stronę internetową, a potem laptop.
W jednej sekundzie straciłam ochotę na wszystko.
Podniosłam się z fotela i podeszłam do szafy chcąc wyciągnąć pamiętnik. Kiedy miałam już go w rękach zauważyłam na okładce przyklejona żółta karteczkę z napisem "URODZINY MAMY". Zerknęłam na kalendarz.
-To już jutro. Spręż się Diana, bo nie zdążysz-odłożyłam pamiętnik i zeszłam na dół.
-Mamo idziesz jutro do pracy?-zapytałam.
-Tak rano. Wrócę około 15, a dlaczego pytasz?
-Tak tylko-wyłożyłam się na kanapie rozmyślając o niespodziance dla mamy.
Z zamyślenia wyrwał mnie sygnał wiadomości. Nacisnęłam na kopertę otwierając wiadomość.

Zayn: Cześć mała.
Spotkamy się?

I on ma jeszcze czelność pisać? Chyba mu się coś pomyliło.

Ja: Yyy...cześć.
Nie mam dziś ochoty.
Muszę coś zrobić.

Zayn: A co? Jeśli mogę wiedzieć?

Ja: Mama ma urodziny.
Wybacz, ale muszę kończyć.

Zayn: Dobrze. Powodzenia xx

Nie odpisałam już na jego wiadomość. Nie miałam ochoty z nim gadać, a co dopiero go widzieć. Niech idzie do tej Sary. Mam go gdzieś. Żadnemu facetowi nie wolno ufać.
Otarłam spływającą łzę i podniosłam się z kanapy.
-Mamo muszę na chwilę wyjść.
-Ale wrócisz na noc?-zapytała.
-Oczywiście-uśmiechnęłam się i pocałowałam ją w policzek. Założyłam botki i płaszcz.
Przez ramie przerzuciłam torbę i wyszłam z domu kierując się w stronę miasta.
Musiałam kupic jakiś prezent dla mamy. w końcu kończy 39 lat.

. ~ ' OCZAMI ZAYN'A ' ~ .

Kiedy napisałem do Diany dziwnie się zachowywała. Zbyła mnie.
Mam tylko nadzieję, że nie słyszała tej plotki o mnie i Sarze.
Że ten Paul musiał wymyślić coś takiego. Dobrze, że zaprotestowałem z tymi zaręczynami. jeśli diana o wszystkim się dowie znienawidzi mnie. Nie mogę jej stracić.
Stała się dla mnie bardzo ważną osobą. Zayn Malik chyba się zakochał.

____________________________

I mamy kolejny rozdział.
Ocenę zostawiam wam.

Za błędy przepraszam.

CZYTASZ? = SKOMENTUJ.

32 komentarze:

  1. Świetny rozdział! Oby Malik coś zrobił i wyjaśnił wszystko Dianie. Czekam na nexta :) Pzdr i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdział cudny, szkoda tylko, że krótki ta Sara mnie wkurwia, co za pizda grr szkoda mi Diany, bo to był dla niej szok, a Malik niech jej to jak najszybciej wyjaśni czekam na nexta weny i buziole ;**
    P.s. zapraszam:
    http://we-found-love-in-a-hopelessplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że krótki ;( Zapraszam na Muffin-Say-Hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaa " Zayn Malik się zakochał " ♥♥♥ Cudowny !!^^ Szkoda, że taki krótki :C No ale cóż.. ;**
    Sara na ścięcie !! ^^ Do następnego :D / Car.^^
    http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/
    + Założyłyśmy nowego bloga, na niedługo będą dodawane posty. Zapraszamy ^^
    http://i-hate-change.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu akcja robi się bardzo ciekawa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, szkoda że takie krótki:) Ale za to bardzo fajny, oj Zayn się zakochał, jednak Diana już wie o tej plotce, ciekawe czy mu uwierzy jak zacznie się tłumaczyć, oby bo oni do siebie pasują :) Czekam na kolejny, pozdrawiam Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super ale szkoda że tak krótko. Czekam na next ;)

    Natalie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz ja czytam twojego bloga ale zazwyczaj nie mam czasu zostawiąc kom ;) twój blog jest boski i czekam na następny rozdział a i weny życzę ;) ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech wszyscy sie spinaja i komentuja, a nie!
    To ff jest tak wspaniale, a oni tego nie doceniaja! :(
    Ale masz nas, czytelnikow, a tantymi sie nie przejmuj <3
    A co do rozdzialu - biedna Diana, cholera. Ze Zayn zgodzil sie na taki artykul, pff zasadzilabym mu osobiscie kopa, ale to ja, nie Diana.
    Mam nadzieje, ze sie dogadaja jakos i ze urodziny jej mamy bd wspaniale xx
    @TheAsiaShow_xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny :) a jak trzyma w napięciu.. Mam nadzieję że Zayn coś z tym zrobi,tak swoją drogą są idealnie :D
    Życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  12. No bardzo fajnie tu u ciebie ;-)
    Ciekawe opowiadanie, które ekstra mi się czytało.
    Na pewno będę wpadać :-D
    Gdyby to nie był problem to daj znać, gdy pojawi się kolejny rozdział ;-)

    http://onedicectionforever.blogspot.com/?m=1

    Ps. Dziękuję za komentarz :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże jak oni mogli takie coś napisać... wrr... Mam nadzieje, że wszystko się uda x

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny ci wyszedł / Lexi :****

    OdpowiedzUsuń
  16. Omg swietne <33333333 Kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski ;*
    Do nn ;)
    Zapraszam do mnie :
    mirandaithewanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozdział jak zawsze świetny, sorry, że komentuję tak późno, ale nie miałam czasu... Dobra, nieważne.
    W każdym razie, jak już wspominałam : Wspaniały rozdział. :) Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  19. ROZDZIAŁ ŚWIETNY ZAPRASZAM DO MNIE
    http://alex-i-chlopaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Exxtra . Czekam na next . ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochał się, zakochał, wiedziałam! Od początku wiedziałam, że tak będzie! Czyli jednak mogę zostać jasnowidzem! Hura! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na wstępie przepraszam za nieobecność.Ale zrozum...szkoła ,nauka itd. :/
    Co do rozdziału to taki trochę króciutki :[ Ale ...PODOBA MI SIĘ! Czekam na wiecej i więcej :*

    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :*

    http://themoordeath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Również zapraszam do mnie:
    http://little-us029.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. a czemu myślisz, że mało osób go czyta? po prostu nie każdy komentuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny rozdział! Czekam na kolejny;) Wybacz, że nie komentowałam, ale czytałam na telefonie i po prostu nie zawsze wyświetlało mu się pole do napisania komentarza;(

    W każdym bądź razie czekam na kolejny i zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    this-is-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy mi się zdaje, czy ta dziewczyna na zdjęciu to nie jest przypadkiem Selena Gomez???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
To dla mnie wiele znaczy .xx