niedziela, 16 marca 2014

Rozdział 11.

-Masz mi coś do powiedzenia młoda damo?-zapytała kobieta spoglądając na mnie wyczekującym wzrokiem. Głos miała poważny, jednak jej wyraz twarzy nie był taki zły. Wiedziałam, że nie będzie się na mnie długo gniewała. W końcu jestem jej jedyną i ukochana córeczką.
-Przepraszam. Naprawdę nie chciałam byś się martwiła. Zagadałam się z chłopakami i wyleciało mi to z głowy - mówiłam, jednak w pewnym momencie rodzicielka mi przerwała.
-Zaraz, zaraz. Stop. "Zagadałaś się z chłopakami" ? - zacytowała mnie. -To gdzie ty właściwie byłaś całą noc?

-No bo ja ... - urwałam zastanawiając się nad tym co mam powiedzieć, nad doborem słów.
-Słucham?
-Byłam w domu przyjaciół Zayn'a. Bo wiesz on nie jest takim  zwykłym chłopakiem.
-Diana czy ty chcesz zrobić ze mnie wariatkę?-zapytała oburzona i zmarszczyła znacząco swoje brwi.
-Nie. Zaczekaj-powiedziałam cicho i wyminęłam ją idąc do swojego pokoju skąd wzięłam czasopismo i wróciłam do niej. Otworzyłam gazetę na plakacie One Direction i wskazałam palcem na mulata.
-Poznajesz?-zapytałam.
Widziałam, że mama zastanawia się przyglądając się piątce chłopaków na kartce papieru. Była zdziwiona.
-To on-powiedziała krótko.
-A raczej oni. U nich byłam.
-Czy Ciebie i tego chłopaka coś łączy?-zapytała.
-Mamo-krzyknęłam biorąc gazetę.
-No co? Chcę wiedzieć z kim moja córka się spotyka.
-Nie jestem z nim, ani z żadnym innym chłopakiem. Czy możemy zakończyć ten temat? Jestem głodna.
-No dobrze-powiedziała już łagodnie. Posłałam jej uśmiech i weszłam do kuchni.


-Na co masz ochotę?
-Zdecydowanie jajecznica, ale z szynką i pomidorami. Taka jaka lubię-powiedziałam uśmiechnięta.
Annie przytaknęła i zaczęła przygotowywać danie, które sobie zażyczyłam. Natomiast ja wstawiłam wodę na herbatę.

. ~ ' OCZAMI ZAYN'A ' ~ .

Po odwiezieniu Diany udałem się do studia, gdzie cały zespół był umówiony z Paulem, naszym menagerem. Zaparkowałem przed studiem i wysiadłem ze samochodu.
Wszedłem do ogromnego budynku i udałem się do odpowiedniego pomieszczenia.
Po dotarciu na miejsce zająłem fotel.
-Wreszcie dotarłeś-powiedział Paul.
-Musiałem cos załatwić.
-Dobra wiec przejdźmy do rzeczy. Otóż ostatnio nie ma wokół was żadnego szumu.
-To chyba dobrze-wtrącił się Harry.
-Właśnie źle Styles-powiedział mężczyzna wskazując na niego palcami i pstrykając nimi. -Jak tak dalej pójdzie to każdy o was zapomni, więc wpadłem na pewien pomysł.
-Jaki to pomysł?-zapytałem.
-Już wam mówię, ale pamiętajcie, że to ma zostać między nami. Nikt z otoczenia nie może się o tym dowiedzieć.
Przytaknęliśmy wszyscy i zaczęliśmy uważnie słuchać jego "genialnego pomysłu". Wcale, a wcale mi się on nie podobał, ale jak mus, to mus.

. ~ ' OCZMI DIANY ' ~ .

-To jest wyśmienite-pochwaliłam potrawę mamy, kiedy właśnie ją kończyłam jeść. Mój talerz był niemal pusty. Może nie tak, że ktoś mógł się w nim przejrzeć, ale był po prostu opróżniony z jedzenia.
-Cieszę się, że ci smakuje.
-Wszystko co gotujesz jest pyszne. Musisz mnie tego nauczyć.
-Kochanie ty tez dobrze gotujesz.
-Ale chce być najlepsza, żebym mogła w przyszłości  tak gotować swojemu mężowi-zaśmiałam się.
Przez chwile milczałyśmy, więc napiłam się herbaty, a pusty talerz włożyłam do zmywarki.
-Ten cały Zayn to niezły przystojniak-usłyszałam głos mojej mamy i spojrzałam na nią. Uśmiechała się szeroko.
Wiem, że to przystojniak i w tym problem. Bogaty, sławny, może mieć każdą.
-Pasowalibyście do siebie-powiedziała ponownie, a ja wyszłam z kuchni kończąc tym naszą rozmowę. Weszłam do swojego królestwa i włączyłam laptopa. Zawsze przeglądałam plotki i tym razem nie było inaczej, jednak kiedy ujrzałam to zdjęcie i nagłówek artykułu po prostu mnie zamurowało.

_______________________________

I jak wrażenia?
Wiem, że dawno mnie tutaj nie było. 
Bardzo za to przepraszam. Po prostu mam pracę i czasami mi ciężko. 
Nie, nie kończę tego bloga w żadnym wypadku, tylko wpisy będą rzadziej xx
Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie. 

Czytasz? = Skomentuj !

21 komentarzy:

  1. Rozdział fajny, ale czemu są takie krótkie no ? Czekam na nn ;)

    Natalie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, pewnie będzie coś z Perrie! Obstawiam ustawke! Świetny, czekam na nexta xD
    @justynast456

    OdpowiedzUsuń
  3. Dział jest świetny!
    Szkoda że urwałaś na tym genialnym planie Paula XD Jestem strasznie ciekawa co wymyśli XD
    czekam z wielkim z zniecierpliwieniem na nowy dział.
    Buziaki
    Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio rzadko dodajesz.. Pisz szybciej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak czekałam na rozdział i było warto!! Świetny,zajebisty wyjątkowy i jeszcze więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. BOSKI!<3 Rozdział trochę krótki, ale świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały rozdział. Czekam na kolejny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ja takiego zrobiłam że przerywasz w takim momencie?
    Jestem ciekawa planu Paula.
    Mam co do niego pewne podajrzenia
    Masz talent!
    Nie mogą doczekac się następnego rozdziału.
    Dodawaj szybko bo nie wytrzymam napięcia
    http://dreamfanfictiononedirection.blogspot.com/
    TT>>>>> @DarSul2000

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Świetnie piszesz.
    jestem ciekawa tego planu. Ale zapewne nie tylko ja.
    Czekam na nowy.
    Pisz.
    I rozumiem, że nie możesz dodawać częściej rozdziałów. \
    Mimo wszystko czekam na nowe rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  10. ś w i e t n y !! <3
    Zapraszam do siebie www.very-crazy-duo.blogspot ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. zajebisty rozdział już sie nie mogę doczekać nexta weny i buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem :) a rozdział jest tajny ale ta ciekawość co dalej jest straszna :p życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  13. '' Zayn z One Direction ma dziewczynę ! '' na pewno tak będzie ;) świetny rozdział, czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rozdział;) Czekam na następny;D

    U mnie nowy rozdział;)
    Serdecznie zapraszam:
    this-is-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny jak zawsze tylko ona musi byż z Zaynem bo sobie nie daruję rozumiesz musi być z nim hehe :-* /Lexi :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Co? Co ona tam zobaczyła? Czyżby Zayna z inną dziewczyną? Oby nieeee!
    Rozdział świetny, czekam na kolejny, pozdrawiam Asiek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny :) Czekam na nexta xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg !!!! <33 W takim momencie !!!!!! Czemu ty mi to robisz ?? :C Czekam na nn :) Musze wiedzieć czy to Perrie !! *.*
    Wpadniesz ?
    http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No, zapowiada się coś poważnego. Muszę przeczytać więcej, bo mnie rozsadza z ciekawości. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny :) czemu przestałaś informować mnie o rozdziałach? :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
To dla mnie wiele znaczy .xx