czwartek, 3 lipca 2014

Rozdział 23.

-Dianę? Tę Dianę?Kiedy-warknął wściekły Malik. Wiedziałam, że teraz zaciska pięści. Zawsze tak robił kiedy się denerwował. Byłam ciekawa co się stało, że rozmawiają o mnie i to na osobności. 
-Spotkałem ją jak szedłem po jedzenia dla Nialla. No wiesz, wtedy kiedy był chory-usłyszałam kolejny głos tym razem należący do Louisa. 
-Co kurwa? Uderzyłaś Dianę? Jakim prawem?-warknął mulat. 
-Co? To kłamstwo. Nie wierz mu-powiedział oburzony głos dziewczyny. Wszędzie poznam ten paskudny głos. Dopiero teraz dotarło do mnie  o czym rozmawiają. Louis się wygadał, chociaż mi obiecał. Jak mógł. Pokręciłam głową. 
-Nie kłam. Miała krew na wardze i o dziwo była w sklepie, gdzie często robisz zakupy. Poszedłem tam, i sporo usłyszałem od klientów całkiem przypadkiem-odpowiedział Louis. 
-Czy ciebie kompletnie pojebało dziewczyno? Paul koniec naszej umowy. Nie chcę mieć z nią nic wspólnego. Po cholerę ją tu w ogóle przywiozłeś. Ma stąd zniknąć raz na zawsze. Już nie będę udawał, że coś mnie z nią łączy rozumiesz?Nie po tym co zrobiła Dianie. Przecież to chore-powiedział i opuścił ogród wchodząc do salonu. Kiedy mnie zauważył momentalnie do mnie podszedł i przytulił mnie. 
-Zayn dusisz-szepnęłam, a chłopak nieco odsunął się ode mnie. Znowu moglam normalnie oddychać. 
-Przepraszam, że nie było mnie przy tobie-powiedział. 
-Zayn spokojnie. Nie masz za co przepraszać-pogładziłam delikatnie jego policzek. Uśmiechnął się delikatnie, a potem chwycil za dłoń i wrócilismy wspólnie do ogrodu. Poczułam na sobie wzrok. Czułam się obserwowana. A jeden wzrok był tak okropny, że niemal parzył. Sary. 
-Zayn-odezwał się nieznany mężczyzna. 
-Paul ja już skończyłem i zdania nie zmienię. Ona ma stąd wyjść-wskazał na Sarę. 
-Nie wyjdę-oburzyła się. 
-Zamknij się już dziewczyno. Dość namieszałaś-odezwał się wrednie do dziewczyny Paul. Menager zespołu. 
-Dobra koniec tematu czas zapomnieć o ... No właśnie widzisz. ja już zapomniałem-powiedzial rozbawiony Louis. 
Co jak co, ale chłopak umiał rozbawiać. A kiedy zaczął spiewać, że kocha marchewki, że weźmie z nimi ślub i prysznic każdy płakał niemal ze śmiechu. nawet ja. 
Ma chłopak poczucie humoru. Przy nim nie idzie się nudzić. 
-A w ogóle panie marchewka mogę cię prosić?
-Tak oczywiście-odpowiedział. Pociągnęłam go za rękę w stronę jeziorka i usiedliśmy na kamieniach. 
-Dlaczego się wygadałeś?-zapytałam. 
-Przepraszam. po prostu musiałem powiedzieć kumplowi. Nie mogłem patrzeć jak się męczy, a po drugie zalezy mi na tobie. 
-Mi na tobie też jesteś moim przyjacielem..
-Ale mi zależy na tobie jak na kobiecie. 
Kiedy to usłyszałam nie wierzylam własnym uszom. Nigdy nie dawałam mu nadziei. To Zayn mi się spodobał. 
-Posłuchaj. Bardzo cię lubie, ale traktuję cię jak brata. 
-Rozumiem Diano. Wybacz wygłupiłem się. Chcę byś była szczęsliwa z Zaynem. 
-Ale ja i on..
-Cicho. Tak wie-uśmiechnął się i przytulił mnie, a potem ruszył w stronę chłopaków pogwizdując. 
No to pięknie. Chyba już każdy o tym wie. Podeszłam do nich i przyłączyłam się do grilowania. 
Spędziłam z nimi miło czas. Było bardzo miło. 
-Możemy porozmawiać?-zapytał Zayn i tym razem chlopak zaprowadził mnie w to miejsce gdzie rozmawiałam z Tomlinsonem. Zabawne. 
-Coś się stało?
-Tak ty się stałaś. 
-Nie rozumiem. Mów zrozumiale Zayn-powiedziałam.
-Zrozumiale. To może powiem, że.. że cię kocham i chcę byś została moją dziewczyną. 

_____________________________

Jak zareaguje Diana
:)

25 komentarzy:

  1. Ale super , moim zdaniem diana się zgodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne <3

    Caroline (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tego bloga :* chcę nexta

    Zajrzysz?
    przetrwac-liceum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;) Kocham wszystko zaczyna się wspaniale układać czekam na nex

    zapraszam do mnie
    przyjaznipasj.blogspod.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uhuhu ale fajnie! Nie no myślę, że się zgodzi. Przynajmniej mam taką nadzieję :D Super, że wszystko się zaczyna układać!
    Ogólnie to świetny rozdział i chcę już kolejny :)
    Pozdrawiam i życzę weny <3
    Całuję @LoveWithHarold
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski mam nadzieję że Diana się zgodzi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby ona się zgodziła <3 Czekam na Next

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby sie zgodzila! :)
    I zeby byli szczesliwi i wgl :)
    @TheAsiaShow_xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Super czekam na next!Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeny *.* Niech sie zgodzi ! Świetny rozdział ;* Czekam na kolejny ;)

    Natalie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział. Czekam na nexta. Pzdr i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebiste <3 kocham tego bloga :* WENY :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona musi się zgodzić. Przecież sama stwierdziła, że jej się podoba, więc ja czekam na te dobre wieści :)
    Rozdział świetny Ci wyszedł tak w ogóle!
    Pozdrawiam Asiek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczęłam dzisiaj czytać tego bloga i po prostu brak mi słów to jest cudowne <3 Przepraszam nie umiem pisać komentarzy :( Kiedy Next Kochana :* <3 ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak niech się zgodzi !!!! Prosze .!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu godzinę temu weszlam na tego bloga zaczęam czytac omg dawaj next :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Ku*wa dawaj kolejny rozdział, bo ja nie wytrzymam w takim napięciu ! I Diana mudi się zgodzić :* Kichaam ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze ?! Wolałabym żeby Diana była z Louisem ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję,że Diana się zgodzi choć wydaje mi się,że powie :NIE

    Już nie mogę doczekać się nexta :)


    ZAPRASZAM

    http://imaginoowooonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Geniusz! <3 Uwielbiam ten blog :) Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszeeeee nexta!!! <3 lovciam tego bloga i oczywiście ciebie też ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. http://czerwonych-ust.blogspot.com/
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiaj przeczytałam całego tego bloga i W.O.W.
    Zajebiste *_*
    Zapraszam do mnie :)
    http://don-not-forget-where-you-belong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Noo ciekawy bloog podoba mi się ! Będe czytać regularnie i mam nadzieję że natępny rozdział będzie szybko <3 Pozderki =D
    Zapraszam !
    http://madly-in-love-friends.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję że się spodoba i naprawde wielkie SORRY za głupi spamik :*Przepraszam ! Jezu uzależniam się od tych opowiadań ! Twój jest na pierwszym miejscu ! <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Boooskii <3333 cały czas zalewałam sie łzaami <333 GENIALNIE <3333 nie mogę doczekac sie następnego odciinkaa <333 mam nadzieje ze pojawi Sie nie długoo <3 pozdrawiam serdecznie.; *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
To dla mnie wiele znaczy .xx