poniedziałek, 7 lipca 2014

Epilog

"-Mamusiu, a co to jest?
-To jest kwiatuszek skarbie. 
-Śliczny. Mogę go dostać?
-Oczywiście skarbie-kobieta zerwała żółty kwiatuszek podając go małej dziewczynce. 
-Dziękuję mamusiu. Kocham cię. 
-Ja ciebie też księżniczko" 

Ciągle przed oczami miałam tą scenę. Tata nagrał ją i po raz setny ją odtwarzam. 
Była tam mama i nie interesowało mnie, że oglądam już to tak długo. Cieszyłam się, że mogłam ją chociaż przez chwilę zobaczyć. Uszczęśliwiało mnie to. 

***

-To nie tak miało się skończyć. Dlaczego odeszłaś wtedy. Byłaś taka młoda. Potrzebowałam cię. Mam nadzieję, że jesteś tam szczęśliwa. Wiem, że czasami, gdy robię coś źle stawiasz mnie do pionu i dajesz wskazówkę na dobry tor. Dziękuję ci. 
-Mamusiu, a co to jest?-usłyszałam nagle pytanie z ust małej dziewczynki. 


Kucnęłam przy niej i uśmiechnęłam się. 
-To jest znicz skarbie. Zapala się go na grobie osoby, która już z nami nie jest. 
-A gdzie jest?
-W niebie-odpowiedziałam ujmując jej małą rączkę w swoją. 
-Babcia jest z aniołkami?
-Tak kochanie-odpowiedziałam całując ją w policzek. 

Mamo to jest moja córeczka. Kiedyś obiecałam ci, że ja poznasz. Oto ona. 
Twoja wnuczka. Dałam jej na imię Annie, po tobie. 
Nauczyłaś mnie wszystkiego, jak żyć w rodzinie, opiekować się dziećmi. Kocham cię-podniosłam się z pozycji kucania i przeżegnałam się, a potem wraz z córeczką ruszyłyśmy do samochodu. 
Umieściłam ją w foteliku i zapięłam pasy, a potem zajęłam miejsce jako kierowca i ruszyłam w stronę domu, w którym mieszkamy od kilku lat. 
Zaparkowałam na podjeździe czarny sportowy samochód i weszłyśmy do domu. 
Od progu usłyszałam szczęśliwy pisk córki. 
-Tatuś!
-Perełka-odpowiedział mężczyzna biorąc ją na ręce i zakręcając. 
-Byłyśmy z mamą u babci. Mama mówiła, że jest aniołkiem-mówiła Annie. 
-Dobrze potem mi opowiesz, a teraz zmykaj myć rączki, bo obiadek jest-postawił ją na ziemi, a ona pobiegła do łazienki. 
Przewiesiłam swoją kurtkę na wieszaku i odłożyłam torebkę. 
-Ciężki dzień?-usłyszałam pytanie. 
-Troszkę-powiedziałam i podeszłam obejmując go. Poczułam na swoich ustach miękkie wargi i momentalnie odwzajemniłam pocałunek. 
-Tęskniłem za tobą. 
-Ja też tęskniłam Zayn. I to bardzo-powiedziałam uśmiechnięta całując go ponownie. 
-Kocham cię Pani Malik.
-Ja Pana też-zachichotaliśmy cichutko. 
-Wieczorem wpadną chłopaki-powiedział kreśląc dłonią wzory na moich plecach. 
-To fajnie. Annie cieszy się jak przychodzą-wyznałam. 
-Tak to prawda. Ma dużo wujków. 
-Mamusiu, tatusiu umyłam rączki-zawołała mała przerywając nam nasze pieszczoty. Oderwaliśmy się od siebie i udaliśmy się do jadalni. 

*** 
-Zayn nie wiem co mam powiedzieć. 
-Po prostu powiedz tak. 
-Yyy..tak. 
-Kocham cię.
-A ja ciebie. 

Tak, wtedy na grillu zgodziłam się być z Zaynem, a po roku okazało się, że jestem w ciąży. 
Wzięliśmy ślub i tak oto jesteśmy ze sobą kilki lat, a kochamy się tak jakbyśmy się poznali wczoraj. Nasza miłość kwitnie z dnia na dzień. 
Taka oto jest prawdziwa historia mojego życia z Zaynem i wujkami w roli głównej. 



____________________________________________

Niestety to już koniec, ale niedługo będę pisała nowego bloga z opowiadaniami. 
Zapraszam.

20 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się epilogu. Ale fajnie, że wszystko dobrze się skończyło i Diana z Zaynem są razem. I jeszcze mają córeczkę. Zadziwiłaś. Świetne to opowiadanie. Życzę ci weny na następne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku to już koniec? Szkoda, bo lubiłam tą historię :c Ale zakończenie jest śliczne. Bardzo mi się podobało i cholernie się cieszę, że Zayn i Diana są razem *.* Piękne zakończenie <3
    Na pewno wpadnę na to nowe, co planujesz pisać :)
    Życzę ci na niego dużo weny, bo chyba będzie potrzebna :)
    Pozdrawiam i całuję,
    @LoveWithHarold
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szok I jeszcze raz szok nie myslam ze to sie tak skaczy szybko napewno zajze na nowy blog
    przyjaznipasj.blogspod.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szok. Po prostu nie wiem co powiedzieć. Dla nastroju włączyłam sobie Never Alone :') szkoda że to już koniec. Ale i tak kochałam tego bloga. Był inne niż wszystkie. Będę wpadać na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, ale wielka szkoda że to już koniec. Nie wiem jak to zniosę. Na pewno będę wchodzić na inne blogi.
    Życzę weny i zapraszam do mnie :*
    http://jak-do-domu-opowiadanie-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O... czemu tak szybko zakończenie? :( Jest prześliczne :') Na pewno będę czytać twojego kolejnego bloga! :D Życzę weny
    Pozdrawiam
    Piper

    OdpowiedzUsuń
  7. http://you--will-always-be-in-my-heart.blogspot.com/ <- to jest blog którego zaczynamy pisać. Jest już pierwszy rozdział i prolog. Byłoby nam miło gdybyś przeczytała i skomentowała .

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiec jednak.koniec :(
    Ale jaki piekny i prawdziwy! :)
    Dziekuje za to wspaniale ff x
    @TheAsiaShow_xx

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny blog wielka szkoda, że koniec zapraszam na swój także o 1D
    http://stay-strong-bell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Eee płacze! Smutno mi że to już koniec! Ale za to cieszę się że będziesz pisać drugie opowiadanie!
    Epilog wyszedł Ci świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do mnie na ff O Harrym http://heat-me-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, super, super, SUPER!!!
    Piszesz świetne odpowiadania, a epilog?
    Phi!
    Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.wattpad.com/story/21431077-so-you-can-make-me-whole-cameron-dallas

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ,<333 Dziękuję ci za tak wspaniałego bloga ;* Szczęścia z Zaynem ;) Szkoda że koniec wolałabym z 50 rozdziałów ;D Ale i tak warto było że tu weszłam i zaczęłam czytać ten blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wtopa zawaliłaś to zakończenie ....

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebisty blog. Przeczytałam wszystko za jednym razem. Doprowadziłaś mnie niejednokrotnie do łez, wiesz? Oby więcej takich opowiadań. :))
    #Mary

    OdpowiedzUsuń
  17. soitisdifficulttoforget.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejejku.. cudo.. kocham... <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dawno zaczęłam czytać... Strasznie się wciągnęłam... Świetnie piszesz..

    zapraszam do mnie jeśli ktoś ma ochotę ;)
    enignatic-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny :D bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do mnie
    http://namieszalesmiwzyciumia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
To dla mnie wiele znaczy .xx