niedziela, 6 kwietnia 2014

Rozdział 14.

Szłam do domu dość szybkim krokiem. Chciałam jak najszybciej znaleźć się na miejscu i uspokoić się, a najlepiej zapomnieć o tym co się przed chwila wydarzyło, jednak nie było mi to dane, bo ktoś mnie zaczepił. Tym ktosiem był Louis. No pięknie. Wszędzie ich pełno. Niedługo to zaczną mi się śnić, chociaż jeden z nich już występuje w moich snach. 
-Hej mała...-zaczął, jednak po chwili urwał i zaczął mi się uważnie przyglądać. 
-Nie teraz Louis-warknęłam starając się go wyminąć, jednak i ta próba wyszła na marne. Boże dlaczego oni wszyscy są tacy uparci nie rozumieją słowa "NIE". Chłopak chwycił mnie za ramiona i zmusił bym spojrzała na niego. 
-Co ci się stało?-zapytał. 
-Nic. Jestem po prostu wściekła. Zły dzień. Każdemu się zdarza. 
-Dobrze wiesz, że nie o to mi chodzi, tylko o to-mówiąc te słowa dotknął palcem mojej rany ocierając przy tym odrobinę krwi. Syknęłam tylko cicho i odwróciłam głowę próbując coś wymyślić, tylko jak na złość w mojej głowie była jedna wielka pusta. Zero pomysłu. 


. ~ ' OCZAMI LOUIS'A ' ~ . 

Spacerując uliczkami Londynu, a właściwie zmuszony spacerem , bo Niall zgłodniał, a że jest chory to padło na mnie, żebym poszedł mu po coś do jedzenia. Niedaleko kawiarni spotkałem Dianę. Zauważyłem, że z jej kącika ust leci krew. 
-Co ci się stało?-zapytałem i dotknąłem delikatnie jej rany, jednak kiedy usłyszałem z jej ust sykniecie zapewne spowodowane bólem zabrałem szybko dłoń. 
-Nic. Ugryzłam się-powiedziała uciekając wzrokiem. Czyli zapewne kłamała. 
-A tak serio?
-Spieszę się-powiedziała. 
-Nie puszczę cię dopóki nie powiesz mi prawdy-oznajmiłem poważnie przyglądając jej się uważnie. 
-To naprawdę nie ważne. A zresztą i tak nie uwierzysz, a Zayn...
-A Zayn co?-dopytywałem. 
-A Zayn i tak zapewne stanie za nią murem-odpowiedziała. 
Czyli wszystko jasne. Sprawka jej rany musiała być zapewne Sara. 
-To nie tak,  A Sarę chyba uduszę-zacisnąłem zęby. Byłem w szoku. A właściwie co się dziwić. Skoro umiała zrobić nam takie świństwo to nie powinienem się dziwić, że była zdolna do uderzenia kogoś. 
-Naprawdę muszę iść. Mama ma urodziny i muszę wszystko przygotować. 
-No dobrze. Rozumiem. 
-Pa Louis.
-Pa Diana-odpowiedziałem i przytuliłem dziewczynę. 


Chwilę później ruszyłem w dalszą drogę po zamówienie dla Niall'a. 

. ~ ' OCZAMI DIAN'Y ' ~ . 

Co ja narobiłam. Po co mu powiedziałam? Mam nadzieję, że nikomu nie powie. 
Wyciągnęłam telefon o wystukałam kilka liter. 

"Nie mów nikomu. Proszę."

Wysłałam i kiedy dotarłam do domu wypakowałam zakupy. Dopiero teraz dostrzegłam kartkę od mamy leżącą na stole kuchennym. 
Na samą myśl o niej uśmiechnęłam się, a potem wzięłam się za czytanie liściku. 

"Wyszłam do pracy. 
Śniadanie jest w mikrofali. 
Wrócę około 15. 

                  Całuję xx
               Mama"

-Chyba trochę za późno na śniadanie. Na pewno jest pyszne, ale muszę wziąć się do roboty,  bo nie zdążę-powiedziałam do siebie i zaśmiałam się 
Szybko odwiałam poprzednie myśli o Sarze i zaczęłam przygotowywać piernika. Ulubione ciasto mamy. Kiedy zegar wybił godzinę 14 ciasto było już gotowe, więc wyjęłam je z piekarnika i odstawiłam do ostygnięcia. W między czasie posprzątałam dokładnie mieszkanie, a chwile przed przyjściem mamy polałam ciasto czekoladową polewą, a lukrem wykonałam napis: " Z okazji urodzin ! 100 Lat". Nie pisałam liczby obchodzonych lat mamy, bo nie chcialam jej po prostu o tym przypominać. Nakryłam do stołu stawiając na środku pokrojone ciasto i wazonik z kwiatkami. Ułożyłam również talerzyki deserowe i odpowiednie sztućce. 
Słysząc na podjeździe samochód mamy pobiegłam do swojego pokoju. Przebrałam się w brązowe rurki, bluzkę z napisem "BROOKLYN", arafatkę i czarne converse. 


Zabralam z szuflady pudełeczko i zbiegłam ponownie na dół. Wyciągnęłam z kuchennej szafki czekoladki i stanęłam przed drzwiami. Kiedy się otworzyły zaczęłam śpiewać po polsku "Sto lat", jednak w polowie pierwszego wersu zatrzymałam się widząc przed sobą ową scenę. 
Myślałam początkowo, że mam jakieś omamy, ale nie. To była rzeczywistość. 

________________________________________

I kolejny za nami. 
Jakie wrażenia?
Jak myślicie co zobaczyła Diana? :) 

41 komentarzy:

  1. Świetny rozdział :-*
    czekam na next :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeej! Czemu w takim momencie? No chyba Cię zaraz uduszę :D Rozdział wyszedł Ci świetny, ciekawe czy Louis powie coś Malikowi, jeśli tak to mam nadzieję że Zayn wstawi się za Dianą a nie tą swoją durną niby dziewczyną.
    No i co to za scena? Ja chcę już wiedzieć! Czekam z niecierpliwieniem na kolejny rozdział, pozdrawiam Asiek:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno nie zatrzymuj w takim momencie !!!
    Rozdział wspaniały,jestem bardzo ciekawa co pomyśli,zrobi Zayn na zachowanie Sary.
    Zapraszam do siebie i czeka na kolejny interesujący rozdział.
    Little-us029.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zatrzymuj w takim momencie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    / Lexi :********

    OdpowiedzUsuń
  5. Zayna albo Louisa! Omg super! <3

    @TheAsiaShow_xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak możesz w takim momencie! Jejku jestem teraz tak ciekawa co to za scena! I ogólnie świetne! Czekamm na next ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja myśle, że matkę z ojcem jak sie liżą xd mam nadzieje, że Lou powie Zaynowi, że Sara to taka zdzira rozdział jest mega boski czekam na nexta weny i buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj zostałaś nominowana do Libster Award! Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://one-direction-number-one-69.blogspot.com/2014/04/liebsten-awards-dziekuje-za-nominacje-1.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział. Hmm... Tak mi przyszło do głowy, czyżby Diana nie zobaczyła swojej matki razem z ojcem? Może się zeszli? Nie wiem. Z niecierpliwością czekam na nexta :) Pzdr i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam cię do Liebster Award. Info u mnie: destiny-rebekah-1d.blogspot.com

      Usuń
  10. Zaczęłąm czytać tego bloga od początku i musze ci powiedzieć, że jest bardzo fajny, tylko właśnie nie wiem z kim Diana w końcu będzie. Ja bym zrobiła taki zwrot akcji i żeby zaczęłam kręcić z Louisem. On zawze przy niej jest jak Zyan coś spieprzy. A co do tego rozdziału bardzo spoko xD. Czekam na nexta i mam nadzieje, ze Diana będzie z Lou. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny rozdział! Już się nie mogłam go doczekać. Wspaniale piszesz! Życzę weny! :)
    PS Na moim blogu http://littlemixonedirectionija.blogspot.com/
    pojawił się ważny komunikat i proszę, żebyś się z nim zapoznała. To nic wielkiego ( dla ciebie), ale dla mnie bardzo wiele ułatwi, ale co ja się będę rozpisywać, lepiej sama go przeczytaj i mi doradź. Jeszcze raz życzę weny! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebisty rozdział ! czekam na nn <3
    Na moim blogu pojawił się nowy rozdział http://my-life-is-true-onedirection.blogspot.com/ zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy następny??

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny rozdział :) Nie mogę się doczekać ciągu dalszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybko dalej ! <3 jest cudowny a ja myślę że to Zeyn :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero teraz czytam tego bloga i wiesz co? Jest po prostu super, a do tego momentu. Znajdę cię i udusze :* czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow dopiero zaczełam czytać twojego bloga i stwierdzam że jest zajebisty:D
    Jej ciekawy rozdział mprzerwałaś w takim momencie nie moge się doczekać kolejnego pisz jak najszybciej*-*

    OdpowiedzUsuń
  18. I HAVE HEATR ATACK !
    Jak możesz kończyc w takim momencie?
    Co ja ci zrobiłam?
    Może ci wybaczę jak dodasz bardzo szybko kolejny rozdział
    W między czasie zaprzaszam do mnie http://dreamfanfictiononedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda ze takie krótkie ale i tak jest super dodaj jak najszybciej następny bo chyba zaraz umre z ciekawości <3 kocham

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozdział wyszedł ci po prostu gwaajaskKWJWEWHDG :)
    Zastanawiałam się czy nie napisać tego w spamie ale piszę tutaj xD Jeżeli nie masz zwiastunu na tego lub innego bloga i chcesz go mieć mogę go wykonać zapraszam : http://zwiastuny-u-boonie.blogspot.com/p/zamow_10.html
    Bardzo przepraszam ale pomyślałam ze mogę napisać to tutaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć kocie, zostałaś nominowana przeze mnie do LBA :)
    http://one-life-one-chance-onedirection.blogspot.com/
    ps. zapraszam na nowy rodział
    ps.ps. a twój blog jest świetny i go loffciam ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Awrr... Piękny, idealny i wspaniały! Jestem ciekawa kto stoi za drzwiami :D A Sara to podła świnia. NIech Zayn otworzy oczy!
    Uwielbiam i czekam na następny! xx
    Życzę weny!
    ____
    Na moim blogu pojawił się pierwszy rozdział. Jest on typu "Dark", zapraszam---> http://we-dont-want-to-be-like-them.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zayna zobaczyła :))))) Pisz kolejny ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny i pewno zobaczyła Ojca :d

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne,świetne i jeszcze raz świetne ! Bardzo fajne opowiadanie ♥ CzEkAm Na WiĘcEj :3

    OdpowiedzUsuń
  27. CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NA NEXT !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny rozdział. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm... Myślę, że zobaczyła ojca. Rozdział świetny! Nwm czemu, ale chciałabym aby Lou był z Dianą...

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy nastepny blagam dodaj juz jest genjalny zobaczy zeina zapewne

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny rozdział *.* Wciągnęłam mnie tak historia cholernie <3
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ekstra!!!! Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne! Zapraszam na mojego bloga http/www.aliceemorgan.blogspot.com/ :) (opowiadania o 1D)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie piszesz *.*
    Tak bardzo mnie to wciągnęło! Czekam na więcej!
    ---------------------------------------------------------
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://memories-with-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Błagam daj już nowy rozdział, bo nie wytrzymam

    Nominuję cię do Liebster Award więcej informacji na http://i-will-love-you-fanfiction.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej :) Po pierwsze sory, że reklamuję się na twoim blogu, ale dopiero co zaczęłam swojego bloga. Jest to fanfiction o Harry'm. Proszę niech ktoś przeczyta/skomentuje :( http://lookatmenow-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. suuuper... wciągnął mnie twój blog i zainspirował w związku z czym mam prośbę pomógłby mi ktoś założyć własnego bloga? jestem trochę blondynką informatyczną i nie mam pojęcia jak to się robi... pomożecie?? z góry dziękuję ;0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
To dla mnie wiele znaczy .xx